قطعات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قطعات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل یک نوع دستگاه پیشرانه‌ای است که برای انتقال حرکت یا نیرو در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه شامل قطعات زیر می‌باشد: بدنه: بدنه بالمیل معمولاً از فولاد ساخته شده است و به عنوان قسمت اصلی دستگاه شناخته می‌شود. پایه: پایه بالمیل معمولاً از فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شود و برای نصب بالمیل بر روی سطح ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرد. دریچه‌ها: دریچه‌ها برای دسترسی به قطعات داخلی بالمیل مورد استفاده قرار می‌گیرند. روانکار: روانکار بالمیل مسئول انتقال حرکت به بال‌ها می‌باشد.


  1. بال‌ها: بال‌ها از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و برای تولید نیرو بر روی آن‌ها تاثیر گذاشته می‌شود.

  2. موتور: موتور بالمیل مسئول انتقال حرکت به روانکار می‌باشد.

  3. سیستم کنترل: سیستم کنترل بالمیل شامل مدارهای الکترونیکی است که مسئول کنترل سرعت و جهت چرخش بالمیل هستند.

  4. سیستم خنک کننده: سیستم خنک کننده بالمیل مسئول خنک کردن قطعات داخلی بالمیل و جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها از دمای بالا است.

قطعات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قطعات بالمیل: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع ساخت بالمیل- گلوله بالمیل- نقشه ساخت بالمیل- قیمت بالمیل- بالمیل صنعتی- بالمیل آزمایشگاهی- بالمیل کوچک- بالمیل شکلات خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قطعات بالمیل باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قطعات بالمیل- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قطعات بالمیل در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت بالمیل- گلوله بالمیل- نقشه ساخت بالمیل- قیمت بالمیل- بالمیل صنعتی- بالمیل آزمایشگاهی- بالمیل کوچک- بالمیل شکلات با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قطعات بالمیل را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قطعات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قطعات بالمیل طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قطعات بالمیل لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

قطعات بالمیل | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

آسیاب گلوله ای

آسیاب گلوله ای به شکل استوانه ای یا مخروطی هستند، که بار خردکننده داخل آنها را گلوله های فولادی یا سرامیکی تشکیل می دهد. قطعات بالمیل- در بعضی کاربردها به علت ارزان بودن قلوه سنگ های طبیعی به جای گلوله از قلوه سنگ استفاده می شود، که این آسیاب ها به آسیاب های قلوه سنگی معروف شده اند.

بار ورودی آسیاب های گلوله ای معمولا دارای ابعادی در حدود 5 تا 25 میلی متر می باشد، ولی در بعضی از انواع آنها قادر به خردکردن قطعاتی به ابعاد 50 و حتی 75 میلی متر هستند. محصول خرد شده معمولا دارای ابعادی کوچکتر از 0.2 یا 0.3 میلی متر هستند. با توجه به این داده ها نسبت خرد کردن در این نوع آسیاب می تواند به 300 برسد.

به طور کلی در شرایط یکسان، میزان خرد شدن مواد متناسب با طول آسیاب است و هر چه طول آسیاب بزرگتر باشد محصول خردشده دانه ریزتر است. قطعات بالمیل- نسبت طول به قطر در آسیاب های گلوله ای بسیار متغیر است و از کمتر از یک تا بیشتر از 21 تغییر می کند. این نوع آسیاب هم به صورت خشک و هم به صورت تر مورد استفاده قرار می گیرد. که در هر مورد نوع مکانیزم خروجی متفاوت خواهد بود.

بالمیل ها براساس نحوه ورود و خروج به دو نوع بالمیل ناپیوسته و بالمیل پیوسته تقسیم می گردند که در ادامه به معرفی این دو نوع بالمیل پرداخته شده است.

قطعات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بالمیل ناپیوسته

نحوه عملکرد بالمیلهای ناپیوسته به این صورت است که مواد اولیه را به همراه گلوله ها به صورت یکجا و به میزان ظرفیت بالمیل درون آن می ریزیم و تا زمان معینی تحت سایش قرار می دهیم. سپس بالمیل را متوقف کرده و مواد ساییده شده را خارج می کنیم و این عمل دوباره تکرار می شود.

 بالمیل پیوسته

در بالمیل های پیوسته مواد اولیه به طور پیوسته از یک سمت داخل بالمیل می شوند و پس از ساییده شدن از طرف دیگر بالمیل خارج می شوند. به همین علت نیازی به متوقف کردن بالمیل برای بارگیری و تخلیه کردن آن نمی باشد. حتی در نوع مخروطی این نوع بالمیل برای شارژ گلوله لازم نیست بالمیل را متوقف کنیم و گلوله ها را همراه مواد اولیه داخل بالمیل می کنیم. 

قطعات بالمیل | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قطعات بالمیل- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قطعات بالمیل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات ساخت بالمیل- گلوله بالمیل- نقشه ساخت بالمیل- قیمت بالمیل- بالمیل صنعتی- بالمیل آزمایشگاهی- بالمیل کوچک- بالمیل شکلات پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قطعات بالمیل– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.